środa, 6 sierpnia 2014

Lody w pucharku z modeliny

Dzieeeeeńdoberek :-P
Dziś lody :-) Mam jeszcze jeden rodzaj pucharków, więc pewnie coś tam jeszcze wykombinuję :3
Słabo to widać, ale w pucharkach są jeszcze kawałki bananów :P Niestety utopiły mi się one w fimo liquid, więc trzeba się przyjrzeć, aby je zobaczyć :D


Coś u mnie blogger nie chciał się odpalić, jakaś aktualizacja, przeciążenie? Ciągle wyskakiwał "Error" i musiałam poczekać z opublikowaniem ;<
Xoxo, Julia

1 komentarz:

  1. masz talent i to widać na każdej wykonanej przez Ciebie pracy :) pięknie :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jesteś właśnie w miejscu, a dokładniej w krainie, w której bawię się modeliną i dopieszczam ją półfabrykatami, aby wyglądała jak z bajki...
Zwiedzasz krainę czarów, gdzie Alicja kryje się w biżuterii, a słodycze noszone są jako urocze ozdoby.